Headband





My starting point :P


Knitting done :)

Hari ni yan buat headband sebab jeles tengok sume crocheters wat headband..hehe Sebab lame tak pegang jarum knitting, yan punye knit stitch tak bape nak kemas, tak bape pandai sangat pun nak knitting2 nie. Untuk headband nie yan guna jugak teknit crochet jugak untuk yarn warna putih. Ni latihan knitting je. Ok bubye :P

9 comments:

amani said...

wah yan pandai knit juga ye..teringin jugak nak try..tp belum cuba2 lg..nampak mcm susah....

halizda said...

wah yan pandai knitting rupanya... boleh le ajar akak. Teringin nak belajar.

fyna said...

lawa2....adooiii...tgn sy nih x lembut n xde seni..ngehh.ngehhh..beli kt kedai je..

Izyan Nadiah said...

wawa..sikit2 boleh la..yan tak pandai sgt pun.hehe

Ayza Gursoy said...

Cantik, Yan!

Izyan Nadiah said...
This comment has been removed by the author.
Izyan Nadiah said...

tq kak ayza :)
tp tak pandai cam akak..hihi

farra8979 said...

pin bunga utk tudung x de ke?? ramai yg wat skang ni.. lawa2...

Izyan Nadiah said...

buat mase ni takde..suke2 buat ade la..hehe